Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine dimsport.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje DIMSPORT d.o.o., Puhova ulica 10, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »trgovina«).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupec se s potrditvijo naročila strinja s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Cene

Vse cene izdelkov v spletni trgovini dimsport.si so maloprodajne cene, navedene v evrih (€) in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

  • Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila.
  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
  • Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Dostava in osebni prevzem

Dostava se vrši preko Pošte Slovenije in se obračunava po spodnjem ceniku. Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1,07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€. Ta strošek ni zajet v izračunano poštnino. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Dostava izdelkov pod temi pogoji je možna samo na področju Slovenije. Za pošiljanje pošiljk v tujino se poštnina obračunava po aktualnem ceniku Pošte Slovenije, odkupnina pa po uradnem ceniku Pošte države kamor je pošiljka naslovljena.

Cenik dostave Slovenija:

  • do 450g – 3,75 € z DDV
  • od 450g do 1850g – 5,95 € z DDV
  • nad 70 € –  brezplačno

Stranke opozarjamo, da v primeru izbire plačila ob dostavi, Pošta Slovenije naslovniku dodatno zaračuna še provizijo v višini 1,35 €.

Osebni prevzem se izvede v poslovalnici DIMSPORT d.o.o., Savska cesta 3a, 1000 Ljubljana.
Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na izdajnem mestu DIMSPORT d.o.o., Savska cesta 3a, 1000 Ljubljana, obratovalni čas je od ponedeljka do petka, med 9.00 in 17.00 uro. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto ali klicem na telefonsko številko, če bo taka želja izražena s strani kupca pod »komentar« ob oddaji naročila.

Nakup in postopek nakupa

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “V košarico”. Zgoraj nad izdelkom se prikaže obvestilno okno z imenom izdelka kateri je bil dodan v košarico. S premikom kursorja na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem desnem kotu , kupec vidi kateri izdelki so bili dodani v košarico, vrednost ter količino teh izdelkov. S klikom na ikono nakupovalnega vozička (v zgornjem desnem kotu) pa program kupca preusmeri v nakupovalno košarico kjer so ravno tako vidne vse že prej omenjene informacije. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na ikono nakupovalnega vozička (v zgornjem desnem kotu) ter gumbom “Nadaljuj z naročilom”. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. stran – pregled naročila. Če ima kupec kupon za popust ali voucher, geslo vnese v okence »koda kupona« nato klikne »nadaljuj z naročilom«
  2. stran – kontaktni podatki kupca (z zvezdico so označena vsa polja katera je potrebno izpolniti) ter kupec izbere način plačila. S klikom na gumb »oddaj naročilo« je kupec preusmerjen na zaključno stran
  3. stran – naročilo je zaključeno in na tej strani (zadnji strani) lahko kupec vidi podrobnosti naročila ter istočasno prejme e-mail, ki služi kot potrdilo o oddanem naročilu.

Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Preklic kupec izvede tako, da odgovori na prejeti e-mail ter v okence »zadeva« napiše »STORNACIJA NAROČILA«. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb “Oddaj naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tukaj navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov,  se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na “Moj račun”. Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom “Moji nakupi”.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun, ki ga boste poravnali dostavnemu uslužbencu.
  • Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na bančni račun – TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja Dimsport d.o.o.
  • Osebni prevzem (plačilo blaga neposredno na mestu prevzema). Če se odločite za plačilo v poslovalnici, to lahko storite v obratovalnem času na naslovu Dimsport d.o.o., Savska cesta 3a, 1000 Ljubljana z gotovino. Račun se izda na mestu prevzema.
  • S plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Maestro). Ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika. 

Katere podatke boste morali vnesti?

        • Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
        • CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
        • Veljavnost (mesec in leto)

Po uspešnem vnosu vseh podatkov boste preusmerjeni na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo za plačilo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj boste preusmerjeni na stran kamor vpišete kodo, ki ste jo prejeli v sms sporočilu od vaše banke.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila obvestite na info@dimsport.si Za imetnike plačilnih kartic z odloženim plačilom, je na voljo tudi plačilo na obroke, vendar zgolj v primeru, da imajo omenjeno storitev že urejeno s svojo matično banko. Za več informacij o tovrstnih obročnih plačilih se obrnite na svojo banko.

Vsi pravni spori v zvezi z obdelavo kartic se obravnavajo v skladu z zakoni Republike Slovenije.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti/popuste pri nakupu preko spletne trgovine dimsport.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, pri upravi kluba/društva s katerim imamo podpisano pogodbo o sodelovanju ter v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem desnem kotu
  • V istem koraku v polje Koda kupona vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Potrdi kupon.
  • Popust velja za celoten nakup, razen za izdelke kateri so že znižani in izdelke iz kategorije Outlet.
  • Ko vpišete kodo za popust se vrednost popusta avtomatično odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna ali večkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat oz. večkrat če gre za večkratno kodo.

Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Časi in načini dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan, vse dni v letu. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 16 ure bodo realizirana še isti dan.

Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga s strani proizvajalca.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga v 14 dneh

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.
Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Dimsport d.o.o., Savska cesta 3a, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V primeru vplačila kupnine preko transakcijskega računa, se vračilo izvede najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe oz. takoj po prejetju vrnjenega blaga. V primeru vplačila kupnine z gotovino, se vračilo izvede takoj po prejetju vrnjenega blaga. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo izdelka. Garancijski roki so navedeni na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca oz. samo z računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Uveljavitev stvarne napake: kupec mora obvestiti prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te v zakonsko določenem roku in hkrati prodajalcu omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja DIMSPORT d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja.

Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja DIMSPORT d.o.o., pri tem izrecno prepovedujemo krajo ali kopiranje baze podatkov delno ali v celoti, prav tako vsako kopiranje, distribuiranje, spreminjanje vsebin ali njihovo razširjanje na kakršenkoli drug način, spreminjanje ter vključevanje spletne strani v drugo spletno stran, prodaja ali nadgradnja dela ali spletne strani v celoti.

Ne dovoljujemo uporabe podatkov v kakršnekoli namene in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja DIMSPORT d.o.o.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Medsebojne obveznosti urejamo skladno s temi splošnimi pogoji ter zakoni, katere smo tudi upoštevali pri pripravi teh pogojev, predvsem a ne izključno: Zakon o varstvu potrošnikov, Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Zakon o obligacijskih razmerjih, Zakon o varstvu osebnih podatkov, Zakon o elektronskih komunikacijah. V primeru nejasnosti in v primerih, ki jih v teh pogojih nismo navedli posebej veljajo določbe v navedenih zakonih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se lahko odda na telefonsko številko 040 311 314 ali na elektronski naslov info@dimsport.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Za izvensodno reševanje potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL
http://epc.si/pages/si/domov.php